- Sklep
- Płatność/Wysyłka
Płatność/Wysyłka
Płatności:
Dostępną są trzy metody płatności: tpay (szybkie przelewy i płatności), przelew bankowy oraz płatność za pobraniem (tylko kurierem InPost i paczkomaty).
W razie nieudanej transakcji szybkim przelewem można wykonać tradycyjny przelew. Potrzebne dane znajdują się poniżej. Będę również wdzięczna za szybką informację o zmianie sposobu płatności :)
Nazwa: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”
ul. Żurawia 6/12, lok. 766
00-503 Warszawa
nr konta: PL 45 1140 0026 0000 5433 5900 7040
W tytule przelewu proszę o numer zamówienia.
Metody wysyłki:
InPost - paczkomaty 14,69 zł, kurier 15,79 zł
InPost pobranie - paczkomaty 18,37 zł, kurier 21,64 zł,
DHL - kurier 21,34 zł,
DPD - kurier 24 zł.
Czas wysyłki:
Wasze zamówienia wysyłane są w przeciągu 3-5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W miarę możliwości staram się robić to szybciej. Długi czas dotyczy głównie rzeczy robionych po otrzymaniu wpłaty (głównie podwiązki i uprzęże/harnessy).
Paczki wysyłane są od poniedziałku do soboty.
Pamiętajcie też o możliwych opóźnieniach na poczcie w okresie przed świątecznym! W 2019 i 2018 r. wynosiły one około tygodnia.
Pakowanie
Podążam za modą (bardzo słuszną, swoją drogą!) i pakuję produkty głównie w opakowania z odzysku. Co to oznacza? To oznacza, że staramy się jak najczęściej wykorzystywać materiały ponownie - szczególnie folie bąbelkową, torebki foliowe i kartoniki! Materiały te zbieram od rodziny i znajomych, a następnie chomikuję w szafie.
✧ Reuse before recycling ✧





Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności