Menu Menu
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Płatność/Wysyłka

Płatności:

 

Dostępną są trzy metody płatności: tpay (szybkie przelewy i płatności BLIK) oraz przelew bankowy. Niestety ze względu na nieodbieranie przesyłek za pobraniem przez niektórych klientów ta opcja zapłaty nie jest już możliwa.

W razie nieudanej transakcji szybkim przelewem można wykonać tradycyjny przelew. Potrzebne dane znajdują się poniżej. Będę również wdzięczna za szybką informację o zmianie sposobu płatności :)

Nazwa: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”
ul. Żurawia 6/12, lok. 766
00-503 Warszawa
nr konta: PL 45 1140 0026 0000 5433 5900 7040

W tytule przelewu proszę o numer zamówienia.

 

Metody wysyłki:

 
InPost - paczkomaty  16,99 zł, kurier 19,99 zł

UPDATE (01.03.2023): w tej chwili pracuję nad obniżeniem kosztów dostawy i dodaniem innych opcji (np. Orlen Paczka).

 

Odbiór osobisty:

Istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście w Gdańsku, po uprzednim umówieniu się ze mną. Można to zrobić za pośrednicywem formularza kontatowego, maila: sklep@finq-diy.pl, bądź social mediów: Facebook lub Instagram

Przy odbiorze osobistym mozna zapłacić kartą lub gotówką. Możliwa jest też zapłata przed odbiorem poprzez panel sklepu.

 

Odbiór osobosty jest również możliwy na imprezach wyjazdowych. Aby zapoznaĆ się z aktualną listą targów i konwentów, na których spotkasz moje stoisko, zapraszam do zakładki AKTUALNOŚCI

 

Zakupy na żywo u Finq DIY!

Średnio 8-10 razy w roku jesteście w stanie złapać moje stoisko na targach lub konwentach. Informacje o zbliżających się wydarzeniach staram się publikować na bieżąco, gdy tylko mój udział jest już potwierdzony. Regularnie możecie mnie spotkać na Pyrkonie, Warszawskich Targach Fantastyki, a od tego roku (czyli 2023) zaczynam aktywniej uczęszczać na lokalne wydarzenia, nie związane z fantastyką i anime. Lokalne czyli w Gdańsku :) 

Rezerwacje

Jeśli jesteście pewni że jedziecie na ten sam event co ja, i już wiecie co chcecie kupić, dajcie wcześniej znać! Nie zawsze jestem w stanie zabrać ze sobą wszystkie produkty, czasem nie zdążę czegoś uszyć albo coś sie wyprzeda. Takie "zarezerwowanie" produktu daje Wam gwarancję, że będzie na Was czekał. Jest to także totalnie bezpłatne i nie zobowiązujące - jeśli okaże się, że np. dany harness Wam nie pasuje, albo wolicie wydać swoje pieniądze na coś innego - śmiało powiedzcie mi o tym :) 

Jedyne o co proszę to o rozwagę w "rezerwowaniu" rzeczy i komunikację. Nie rezerwuj 10 podwiązek, jeśli wiesz, że możesz wziąć 1 i daj mi znać jak najszybciej, jeśli z czegoś rezygnujesz (może uda się jeszcze to sprzedać).

Bezpłatnej rezerwacji nie podlegają customy - rzeczy zrobione pod konkretne spcyfikacje tj. zmiana kolorów, kształtu, personalizacja. W tym wypadku poproszę Cię o wpłatę całości kwoty lub chociażby zadatku na poczet materiałów. 

 

Czas wysyłki:

 

Wasze zamówienia wysyłane są w przeciągu 1-5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W miarę możliwości staram się robić to szybciej. Długi czas dotyczy głównie rzeczy robionych po otrzymaniu wpłaty (głównie podwiązki i uprzęże/harnessy).
Paczki wysyłane są od poniedziałku do soboty.

Pamiętajcie też o możliwych opóźnieniach na poczcie w okresie przed świątecznym! W 2019 i 2018 r. wynosiły one około tygodnia. 

 

Pakowanie

 

Podążam za modą (bardzo słuszną, swoją drogą!) i pakuję produkty głównie w opakowania z odzysku. Co to oznacza? To oznacza, że staramy się jak najczęściej wykorzystywać materiały ponownie - szczególnie folie bąbelkową, torebki foliowe i kartoniki! Materiały te zbieram od rodziny i znajomych, a następnie chomikuję w szafie.

✧ Reuse before recycling ✧

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl